Ammin Zul: Segmen : Saya Blogger Dari Negeri

Segmen : Saya Blogger Dari Negeri

Hiii, hari ni ammin join segmen dari blog Apit, jom ramai-ramai join
Saya bloger dari  Melaka

Apa yang menarik di  Melaka ?
Kalau cakap pasal melaka, mestilah banyak sejarah.
Selain daripada itu banyak tempat-temat yang
menarik antaranya ialah Menara Tamin Sari

pemandangan dari bawah


pemadangan dari atas


ZOO Melaka


 MUZIUM KAPAL Melaka


SUNGAI Melaka



eh! eh terselit pulak gambar budak ni, 
dia anak buah ammin. hehehe comel tak?



wooooo, Dah datang sini?
Kalau belum, cepat-cepat lah datang Melaka
bukan ni sahaja tapi banyak lagi yang ada di Melaka

Apa makanan yang paling istimewa di sini?

ok, di Melaka kalau tak ada asam pedasnye memang tak sah.
nak-nak lagi asam pedas mak aku, woooo kalau kena.....
tak jumpa jalan balik, hehehehe


Bukan ni sahaja tapi banyak lagi makanan di Melaka
yang harus korang cuba..


SEKIAN SAHAJA DARI SAYA AMMIN ZUL